F
A
C
E
B
O
O
K
K
A
M
E
R
Y
KAMERY WIDOKOWE
Z TERENU GMINY DARŁOWO
Obecnie dostępne są dwie kamery zamontowane w miejscowościach: Pierwsza prezentuje obraz z terenu miejscowości Wicie, okolice skrzyżowania ul. Plażowej i Morskiej.
Druga wykonuje trasę patrolu między miejscowościami Cisowo, Kopań, Wicie, Barzowice pokazując między innymi morze.
Zobacz pełną prezentację kamer
N
O
C
L
E
G
I
LOSOWO WYBRANA OFERTA Z BAZY NOCLEGOWEJ
Domki letniskowe
Pensjonat pod strzechą
Cisowo

Pensjonat pod strzechą
Zobacz wszystkie oferty z terenu Gminy
T
E
L
E
F
O
N
Y
TELEFONY
Centrala telefoniczna Urzędu Gminy:
tel. +48 94 344 63 01
faks +48 94 344 63 09
 
Straż Gminna
tel. +48 693 167 346
 
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
tel. +48 601 625 127 lub +48 663 304 777
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
tel. +48 94 314 16 50
faks +48 94 314 16 50
 
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej
tel. +48 605 211 777
faks +48 94 71 66 387
 
Oczyszczalnia Rusko
tel. +48 693 830 099
 
Awarie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
tel. +48 605 21 17 77
lub +48 601 88 76 14
ePUAP Biuletyn Informacji Publicznej
Profil Gminy na portalu Facebook Twitter Instagram Kanał RSS
Logo Gminy Darłowo
Inwestycje » Przetargi
« Strona główna
Powrót »
2009-04-21 03:06:02 - Jan Lisek
Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku świetlicy i Punkcie Przygotowania Posiłków w miejscowości Bobolin gm. Darłowo
Przetarg zakończony - Zobacz rozstrzygnięcie »
Otwarcie przetargu:
2009-05-15 10:15:00
Termin złożenia oferty:
2009-05-15 10:00:00
1. Zamawiający:
Gmina Darłowo ul. Dąbrowskiego 4 76-150 Darłowo tel. (0 -94) 314 22 27 do 29; (094) 344 63 01 fax (0-94) 314 20 07; (094) 344 63 09 adres e-mail : poczta@ugdarlowo.pl
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. SIWZ dostępna u zamawiającego i na stronie internetowej www.ugdarlowo.pl
4. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku świetlicy i Punkcie Przygotowania Posiłków w miejscowości Bobolin gm. Darłowo.
CPV 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45450000-6
Zakres robót to: roboty murarskie, tynki wewnętrzne cementowo-wapienne i gładzie gipsowe, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, podłoża i posadzki z izolacjami, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, stolarka drzwiowa, okno, balustrady schodowe, kominek o mocy do 15 kw
Ilość i zakres robót zawiera przedmiar będący zał. do SIWZ
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: w terminie trzech miesięcy od daty podpisania umowy.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
9. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
10. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy wypełniają zapisy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wyklu¬czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
12. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
13. W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium Wykonawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty, tj. do dnia
15 maja 2009 roku do godz. 1000.
Wadium może być wniesione:
- w pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b, ust. 5, pkt 2
lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275/.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy
w Darłowie w banku
Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie
nr:53 8566 0003 0100 1326 2000 0002
Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium / oryginał lub kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem /.
Wadium w innych formach należy złożyć w ofercie, winien to być oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
Zwrotu wadium Zamawiający dokona na warunkach określonych w art. 46 ust.1, 2, 3
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca straci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych
w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

14. Kryteria oceny i ich znaczenie Cena - 100 %
15. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Darłowo, w sekretariacie pokój nr 7, ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, do dnia 15 maja 2009 r. do godziny 10.00.
15. Miejsce i termin otwarcia ofert:
w Urzędzie Gminy Darłowo, w Sali konferencyjno-bankietowej pokój nr 55, ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, w dniu 15 maja 2009 r. o godziny 10.15.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
17. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
18. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
19. Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
20 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego nie przekraczającego 25% wartości zamówienia podstawowego
Urząd Gminy Darłowo
ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo
tel. (+48) 94 344 63 01 - faks (+48) 94 344 63 09
www.gminadarlowo.pl - poczta@ugdarlowo.pl
Adres skrytki e-puap: /ugdarlowo/SkrytkaESP
Dni i godziny otwarcia Urzędu:
pon. 7:30 - 15:30, wto.-pią. 7:00 - 15:00
Kasa czynna:
pon.-pią. 7:30 - 14:00
Deklaracja dostępności
Dane do wystawienia faktur:
Gmina Darłowo
ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo
NIP 4990527061 - REGON 330920914
Nr konta: 10 1020 2791 0000 7602 0333 3333
Urząd Gminy
Wiadomości
Turystyka i sport
Uzdrowisko Dąbki
Szkoły
Inwestycje
Nieruchomości
Odpady komunalne
Fundusze UE i krajowe
Jednostki