REGULAMIN ZGŁOSZENIA PROJEKTÓW
W RAMACH PROGRAMU „ŁĄCZY NAS WIATR”
Program „Łączy nas wiatr” to projekt, w ramach którego mieszkańcy poszczególnych miejscowości gminy Darłowo, na terenie których zlokalizowane są turbiny wiatrowe należące do Grupy Wind Invest, zgłaszają projekty społeczne, jakie będą mogły zostać zrealizowane w ramach przeznaczonego na ten cel budżetu. W tej edycji do rozdysponowania jest do 30.000 złotych brutto.
Organizatorem Programu jest spółka Wind Service sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gotarda 9,
02-683 Warszawa, działająca w imieniu Grupy Wind Invest.
Kto może zgłosić Projekt do Programu „Łączy nas wiatr”
Program „Łączy nas wiatr” skierowany jest do stowarzyszeń, fundacji, organizacji, grup społecznych, kół i innych organizacji zarejestrowanych na terenie gminy Darłowo.
Zgłoszony Projekt powinien dotyczyć miejscowości, na terenie których zlokalizowane są parki wiatrowe należące do Grupy Wind Invest, t.j.:
1. Kowalewice
2. Sińczyca
3. Wiekowice
4. Boryszewo
5. Kopań
6. Krupy
7. Dobiesław
8. Porzecze
9. Pęciszewko
10. Nowy Jarosław
11. Jeżyczki
12. Domasławice
13. Kowalewiczki
14. Stary Jarosław
15. Wiekowo
16. Jeżyce
ZGŁOSZENIE PROJEKTU:
ZGŁOSZENIE PROJEKTU ODBYWA SIĘ W II ETAPACH:
Etap I:
Przesłanie na adres zyjzenergia@windservice.eu Zgłoszenia Projektu w formie wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego do Programu „Łączy nas wiatr” załączonego do niniejszego Regulaminu.
Formularz dostępny będzie również na stronie internetowej Organizatora www.windservice.eu oraz na fanpagu Żyj z energią na Facebooku www.facebook/zyjzenergia
Termin nadsyłania Zgłoszeń mija 31 stycznia 2022 r. o godz. 23:59
Etap II:
ZAPROSZENIE WYBRANYCH PROJEKTÓW DO II ETAPU:
1. Spotkanie online z Komisją Konkursową poprzez aplikację MS Teams (udostępnioną przez Organizatora) w celu omówienia nadesłanego Zgłoszenia Projektu. Zaproszenie na spotkanie online zostanie przesłane przez Organizatora na adres email wskazany w Zgłoszeniu Projektu w ciągu 10 dni od otrzymania Zgłoszenia Projektu.
2. Spotkania online będą się odbywać w terminie od 10 do 28 lutego 2022 r.
3. Komisja Konkursowa po spotkaniach online wybierze do realizacji Projekty na łączną sumę 30.000 zł zgodnie z założonym budżetem.
4. Ogłoszenie Projektów wybranych do realizacji nastąpi w terminie do 15 marca 2022 r.
5. Podpisanie umowy/ porozumienia o finansowaniu Projektu pomiędzy Organizatorem a Pomysłodawcą w terminie do 31 marca 2022r. Wzór umowy zostanie przesłany pocztą elektroniczną wszystkim, którzy prześlą Zgłoszenie Projektu.
Wymagania dotyczące Projektu:
Wysłanie Zgłoszenia Projektu przez Uczestnika jest równoznaczne ze zgodę na korzystanie przez Organizatora z dołączonego materiału objętego Zgłoszeniem Projektu na wymienionych polach eksploatacji bez dodatkowego wynagrodzenia, określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym w szczególności w zakresie:
Zgłaszający Projekt wyraża zgodę na wskazanie jego danych rejestrowych, na podanie wizerunku, imienia i nazwiska osób go reprezentujących do wiadomości publicznej.
Zgłaszający Projekt zapewnia, iż:
przysługują mu nieograniczone autorskie prawa majątkowe do zgłoszonego Projektu, którymi to prawami może swobodnie rozporządzać i korzystać do momentu podpisania umowy/porozumienia z Organizatorem
przysługujące mu autorskie prawa zgłoszonego Projektu nie zagrażają i nie naruszają praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich.
Projekt musi mieć wymiar społeczny w zakresie edukacji, kultury, sportu, ekologii, ochrony środowiska lub innowacyjnych rozwiązań. Należy również określić w jaki sposób jego realizacja będzie przydatna dla lokalnej społeczności.
Projekt musi być zlokalizowany na terenie miejscowości wymienionych w Regulaminie
Projekt musi być możliwy do zrealizowania w okresie od 1 kwietnia 2022 do 31 marca 2023
wykonywanie praw zależnych do dzieła samodzielnie lub za pomocą osób trzecich, rozporządzanie opracowaniami materiału objętego Zgłoszeniem Projektu.
rozpowszechniania materiału objętego Zgłoszeniem Projektu w sposób inny niż określony powyżej w tym publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie zdjęcia w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie miejscach
dokonywanie modyfikacji, przeróbek i skrótów materiału objętego Zgłoszeniem Projektu
obrotu oryginałem albo egzemplarzami materiału - dowolne udostępnianie materiału objętego Zgłoszeniem Projektu, w tym wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem egzemplarzy objętego Zgłoszeniem Projektu,
wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy materiału objętego Zgłoszeniem Projektu w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
utrwalania i zwielokrotniania materiału objętego Zgłoszeniem Projektu lub jego egzemplarzy;
Zgłaszający Projekt poprzez przesłanie na adres Organizatora Programu Zgłoszenia Projektu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz nieodpłatne wykorzystane wizerunku w postaci zdjęć zamieszczanych na stronach internetowych Organizatora, a także w broszurach informacyjnych opisujących Program zarówno w kraju, jak i w zagranicznych oddziałach Organizatora oraz na plakatach informujących o Programie.
REALIZACJA PROJEKTU:
Projekt należy realizować zgodnie z harmonogramem przestawionym w Zgłoszeniu Projektu, przy czym rozpoczęcie realizacji nastąpi po podpisaniu Umowy t.j. najwcześniej w dniu 1.04.2022 r.
Projekt należy realizować zgodnie z budżetem przedstawionym w Zgłoszeniu Projektu
Pomysłodawca Projektu zobowiązuje się do cyklicznego promowania Projektu, znaku firmowego Grupy Wind Invest oraz Inicjatywy Żyj z energią i publikowania informacji/ relacji z przebiegu prac nad Projektem w mediach społecznościowych oraz wśród lokalnej społeczności
Pomysłodawca Projektu zobowiązany jest przedstawiać Organizatorowi Raporty cykliczne z realizacji Projektu, w terminach oraz zgodnie z wzorem określonych w Umowie na realizację Projektu
Pomysłodawca Projektu zobowiązany jest przedstawić Organizatorowi Raport Końcowy z realizacji Projektu, zgodnie z wzorem określonym w Umowie na realizację Projektu
Wszelkie zmiany harmonogramu lub kosztów będą przedstawiane Organizatorowi i przez niego zatwierdzane
W przypadku, gdy Projekt nie zostanie zrealizowany, bądź zmiany w harmonogramie lub budżecie nie zostaną zatwierdzone przez Organizatora, Pomysłodawca zwróci Organizatorowi kwotę przyznaną w ramach Projektu.
Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie modyfikacji postanowień Regulaminu, o czym Zgłaszający Projekt zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej.
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ W RAMACH PROGRAMU "ŁĄCZY NAS WIATR”
22.12.2021 – opublikowanie zaproszenia do zgłaszania projektów do Programu „Łączy nas wiatr”
1.01.2022 – 31.01.2022 – termin nadsyłania Zgłoszeń Projektów
1.02.2022 – 10.02.2022 – wysyłanie zaproszeń przez Komisję Konkursową do wybranych pomysłodawców Projektów na spotkania online
10.02.2022 – 28.02.2022 – spotkania online Komisji Konkursowej z pomysłodawcami Projektów
do 15.03.2022 – wybór Projektów i ogłoszenie wybranych Projektów do realizacji
do 31.03.2022 – podpisanie umowy pomiędzy Organizatorem a Pomysłodawcą
do 31.03.2022 – realizacja wybranych Projektów
Załączniki - do podbrania
1. Zgłoszenie Projektu – wzór karty zgłoszeniowej.doc