F
A
C
E
B
O
O
K
K
A
M
E
R
Y
KAMERY WIDOKOWE
Z TERENU GMINY DARŁOWO
Obecnie dostępne są dwie kamery zamontowane w miejscowościach: Pierwsza prezentuje obraz z terenu miejscowości Wicie, okolice skrzyżowania ul. Plażowej i Morskiej.
Druga wykonuje trasę patrolu między miejscowościami Cisowo, Kopań, Wicie, Barzowice pokazując między innymi morze.
Zobacz pełną prezentację kamer
N
O
C
L
E
G
I
LOSOWO WYBRANA OFERTA Z BAZY NOCLEGOWEJ
Agroturystyka
Chanulak Krystyna
Kopań

Chanulak Krystyna
Zobacz wszystkie oferty z terenu Gminy
T
E
L
E
F
O
N
Y
TELEFONY
Centrala telefoniczna Urzędu Gminy:
tel. +48 94 344 63 01
faks +48 94 344 63 09
 
Straż Gminna
tel. +48 693 167 346
 
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
tel. +48 601 625 127 lub +48 663 304 777
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
tel. +48 94 314 16 50
faks +48 94 314 16 50
 
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej
tel. +48 605 211 777
faks +48 94 71 66 387
 
Oczyszczalnia Rusko
tel. +48 693 830 099
 
Awarie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
tel. +48 605 21 17 77
lub +48 601 88 76 14
ePUAP Biuletyn Informacji Publicznej
Profil Gminy na portalu Facebook Twitter Instagram Kanał RSS
Logo Gminy Darłowo
Inwestycje » Przetargi
« Strona główna
Powrót »
2006-12-14 01:05:13 - Jan Lisek
Budowa hali gimnastycznej przy Gimnazjum w Starym Jarosławiu
Przetarg zakończony
Otwarcie przetargu:
2007-01-22 10:00:00
Termin złożenia oferty:
2007-01-22 09:45:00

WÓJT GMINY DARŁOWO
ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo
tel. /094/ 314 22 27, fax /094/ 314 20 07

ogłasza przetarg nieograniczony na

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Starym Jarosławiu.




Postępowanie dotyczy zamówienia powyżej 60 000 euro, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

KOD CPV : - główny przedmiot zamówienia : 45 212 225
pozostały zakres zamówienia: 45260000-7, 45400000-1, 45330000-9, 45310000-3

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.Przedmiotem zamówienia jest :
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Starym Jarosławiu

2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru /w zał./ i poleceniami inspektora nadzoru.

3. Przedmiot określa dokumentacja techniczna opracowana w 2006 r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze KOMUNALKA Koszalin, który należy zrealizować zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót oraz wymaganiami Polskich Norm, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną ku zadowoleniu Zamawiającego.

4. Zakres prac obejmuje wykonanie:
    a) konstrukcja dachu – kod CPV 45260000-7
    b) roboty wykończeniowe – kod CPV 45400000-1
    c) instalacja wod-kan z przyłączem – kod CPV 45330000-9
    d) instalacja centralnego ogrzewania z przyłączem – kod CPV 45330000-9
    e) instalacje elektryczne z przyłączem zalicznikowym – kod CPV 45310000-3

5. Zakres zamówienia uwzględnia :
    a) koszty robocizny, transportu, dostawy, zakupu i montażu materiałów i urządzeń, projekt montażu, roboty rozbiórkowe;
    b) urządzenie i utrzymanie placu budowy, przygotowanie terenu;
    c) roboty budowlano-montażowe i instalacyjne;
    d) zakup i montaż wyposażenia zgodnie z dokumentacją;
    e) usunięcie wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, polegające na przebudowie wg opracowanej dokumentacji technicznej lub jej zabezpieczenie w niezbędnym zakresie wg wymagań zarządcy danej sieci,
    f) urządzenie terenu;
    g) obsługę geodezyjną;
    h) zapewnienie kierownika budowy ;
    i) zapewnienie koordynacji robót;
    j) wykonanie wszelkich prac koniecznych do uzyskania dopuszczenia do użytkowania obiektu / m.in. oznakowanie znakami bezpieczeństwa, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, gaśnice itp/

2. Termin realizacji zamówienia
Pożądany termin realizacji zamówienia – 31 październik 2007 r.

3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki:
    1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, t.j. którzy:
    a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł, oraz wykażą się średnim obrotem w wysokości co najmniej 500.000 zł/ rok
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    2. Udzielą min. 3 lata gwarancji na wykonane roboty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ad. 1a
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Ad. 1b.
Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.

Ad 1.c.
Ocena sytuacji finansowej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty określone w rozdziale IX punkt 11, 12 SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy wykonawca udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 500.000 zł. oraz wykaże się średnim obrotem w wys. co najmniej 500.000 zł/ rok.

Ad. 1.d
Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy – PZP oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt. 5, 6, 9, 10.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym.

Ad 2
Ocena na podstawie złożonego oświadczenia .

4. Termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia 22.01.2007 r. do godz. 9.45 w kancelarii Urzędu Gminy 76-150 Darłowo ul. Dąbrowskiego 4 – parter pok. nr. 7

5. Termin publicznego otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2007r. o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego, tj. 76-150 Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, sala konferencyjno-bankietowa – I p. pok. 55

6. SIWZ do pobrania. na stronie internetowej zamawiającego:
www.ugdarlowo.pl

7. Kryteria oceny ofert : - Cena ofertowa: - 100%

8. Wadium - Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł.

9. Termin związania ofertą – 30 dni od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.02.2007 r.

10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

11. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA
SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Są to zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych co przedmiot zamówienia określony w niniejszej Specyfikacji

13. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą brane pod uwagę.
Urząd Gminy Darłowo
ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo
tel. (+48) 94 344 63 01 - faks (+48) 94 344 63 09
www.gminadarlowo.pl - poczta@ugdarlowo.pl
Adres skrytki e-puap: /ugdarlowo/SkrytkaESP
Dni i godziny otwarcia Urzędu:
pon. 7:30 - 15:30, wto.-pią. 7:00 - 15:00
Kasa czynna:
pon.-pią. 7:30 - 14:00
Deklaracja dostępności
Dane do wystawienia faktur:
Gmina Darłowo
ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo
NIP 4990527061 - REGON 330920914
Nr konta: 10 1020 2791 0000 7602 0333 3333
Urząd Gminy
Wiadomości
Turystyka i sport
Uzdrowisko Dąbki
Szkoły
Inwestycje
Nieruchomości
Odpady komunalne
Fundusze UE i krajowe
Jednostki