Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przebudowa ulicy Dąbkowickiej wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w uzdrowisku Dąbki
1.1.1 Przebudowa ulicy Dąbkowickiej wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbki
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
http://ug.darlowo.ibip.pl
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Dąbkowickiej wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej w uzdrowisku Dąbki”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):45233120–6 Roboty w zakresie budowy dróg;45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;45111300-1 Roboty rozbiórkowe;45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej; 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków; 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków.3. Na przedmiot zamówienia składają się dwa następujące zadania:1) Zadanie nr 1: „Przebudowa ulicy Dąbkowickiej w uzdrowisku Dąbki”;2) Zadanie nr 2: „Przebudowa kanalizacji sanitarnej w uzdrowisku Dąbki”.4. Realizacja Zadania nr 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych m.in. przebudowę ulicy Dąbkowickiej na odcinku ok. 632,62 m ze zjazdami, chodnikami, miejscami parkingowymi oraz dodatkowego odcinka na dł. ok. 81,73 m; wykonanie kanalizacji deszczowej z przepompownią wód, wykonanie oświetlenia drogowego, a także usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną. 4.1 Przebudowa ulicy Dąbkowickiej:1) droga jednojezdniowa, dwukierunkowa;2) klasa drogi - „L” lokalna;3) kategoria ruchu - KR3;4) długość drogi - odcinek A-A’: 632,62 m; odcinek B-B’: 81,73 m;5) szerokość drogi – 5,5 m;6) szerokość chodnika – 1,5m – 4,0 m;7) nawierzchnia jezdni - kostka betonowa brukowa typu starobruk, gr. 8 cm, kolor grafitowy/antracytowy;8) nawierzchnia zjazdów - kostka betonowa brukowa typu starobruk, gr. 8 cm, kolor grafitowy/antracytowy;9) nawierzchnia chodników - kostka betonowa brukowa typu starobruk, gr. 8 cm, kolor szary/jasnoszary/jasny granit; 10) nawierzchnia miejsc parkingowych - kostka betonowa brukowa typu starobruk, gr. 8 cm, kolor grafitowy/antracytowy;11) spadek poprzeczny drogi - jednostronny/daszkowy wartości 2%;12) odwodnienie - kanalizacja deszczowa; 13) prędkość projektowa - Vp = 30 km/godz.;14) prędkość miarodajna - Vm = 40 km/godz.4.2 Kanalizacja deszczowa:Zaprojektowano kanalizację deszczową z rur PVC-U o średnicy DN/OD 200-500 mm. Wody opadowe przechwytywane będą poprzez wpusty uliczne kanalizacji deszczowej z osadnikami. Ze względu na ukształtowanie terenu i wynikające z tego zgłębienia sieci zaprojektowano pompownię DN2000 przetłaczającą wody deszczowe do studzienki rozprężnej. Przepompownia wyposażona będzie w układ 2 pomp pracujących naprzemiennie lub jednocześnie w zależności od ilości opadów. Przepompownia wód zasilana będzie kablem YAKXS 4x35 mm2 z projektowanej szafki sterowniczo zasilanej.4.3 Oświetlenie:Budowa oświetlenia ulicznego obejmuje położenie jednego obwodu linii kablowej oświetleniowej YAKXS 4x25 mm2 o dł. ok. 805 mb, montaż słupów oświetleniowych aluminiowych z dwoma wysięgnikami typu A wys. 8 m na fundamencie w ilości 3 szt.; montaż słupów oświetleniowych aluminiowych z dwoma wysięgnikami typu B wys. 8 m na fundamencie w ilości 8 szt. oraz montaż słupów oświetleniowych aluminiowych z pojedynczym wysięgnikiem typu C wys. 8 m na fundamencie w ilości 11 szt. oraz montaż opraw oświetleniowych ledowych IP66 z redukcją mocy 55W 7650 lm w ilości 25 szt. i opraw oświetleniowych ledowych IP66 z redukcją mocy 27W 3750 lm w ilości 8 szt. Zaprojektowano kablowe zasilenie oświetlenia ulicznego jako wyprowadzenie jednego obwodu z nowo projektowanej szafki sterowniczej zasilanej z istniejącego złącza pomiarowego na dz. nr 75/1 (obręb Dąbki). 5. Realizacja Zadania nr 2 obejmuje przebudowę kanalizacji sanitarnej w uzdrowisku Dąbki.5.1 Kanalizacja sanitarna:Zaprojektowano kanalizację sanitarną grawitacyjnej o łącznej dł. ok. 754,50 mb (rurociąg 200 PCV – 398,70 mb; rurociąg 250 PCV – 137,40 mb; rurociąg 315 PCV – 218,40 mb); kanalizację sanitarną tłoczną o łącznej dł. ok. 102,1 mb (rurociąg DN 110 PE 100 SDR 17 – 6,90 mb; DN 200 PE 100 SDR 17 – 95,2 mb), główną przepompownię ścieków (Dn 1,50 m) z przyłączem elektrycznym do przepompowni wraz z przyłączem wodociągowym do przepompowni ścieków.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2 stanowiąca załącznik nr 6 oraz 6a do SWZ.7. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 8. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych do działek, na których realizowana jest inwestycja.9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.10. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym Zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.11. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.12. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących powodów:Zamawiający, po przeprowadzeniu analizy przedmiotu zamówienia pod kątem technologii oraz wzajemnego oddziaływania poszczególnych robót budowlanych uznał, że nie ma możliwości podziału zamówienia na części – zarówno na zasadzie ilościowej, jak i jakościowej. Przebudowywana sieć kanalizacji sanitarnej w ramach Zadania nr 2 zlokalizowana jest w przebudowywanej ulicy Dąbkowickiej, którą obejmuje Zadanie nr 1.Wszystkie roboty budowlane wzajemnie na siebie oddziałują, wpływając na trwałość elementów konstrukcyjnych oraz wrażliwość obiektu na działanie czynników zewnętrznych. Podział zamówienia na części ograniczy lub uniemożliwi Zamawiającemu egzekwowanie od Wykonawców zobowiązań umownych w okresie udzielonej na przedmiot umowy gwarancji i rękojmi ze względu na brak możliwości ustalenia faktycznej przyczyny wystąpienia wad bądź usterek. Wpłynie to również na zwiększenie kosztów Zamawiającego, który w przypadku nierozstrzygnięcia sporów będzie musiał ponieść koszty przywrócenia obiektu do eksploatacji oraz ewentualne koszty postępowań sądowych.W ocenie zamawiającego podział zamówienia na części może powodować naruszenie dyscypliny finansów publicznych poprzez wydatkowanie środków w sposób niegwarantujący uzyskania najlepszych efektów w stosunku do poniesionych nakładów. W przypadku tego zamówienia, optymalnym rozwiązaniem, służącym osiągnięciu zamierzonych celów, jest udzielenie jednego zamówienia, obejmującego cały zakres robót budowlanych, co stanowi najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób wykonania zamówienia.13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy dotyczący Zadania nr 1 według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ oraz kosztorys ofertowy dotyczący Zadania nr 2.14. Przedmiot zamówienia obejmujący realizację Zadania nr 1 realizowany jest przy dofinansowaniu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dawniej: Funduszu Dróg Samorządowych).
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
inne.
inne.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy). W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy).W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. 2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni drogi albo ciągów pieszo jezdnych albo chodników albo parkingów, o pow. minimum 4 000 m2 z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy) brutto.b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk:b1) Kierownik budowy: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień);b2) Kierownik robót branży sanitarnej: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; b3) Kierownik robót branży elektrycznej: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Uwaga! zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk wymienionych w pkt 1 ppkt 2 lit. b1)-b3)W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. 2. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:1) wszystkie ww. osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym razie wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia,2) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej,3) jeżeli Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj, Zamawiający uzna robotę budowlaną za spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym w pkt 1 ppkt 2) lit. a),4) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 3 (wykaz robót budowlanych), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,5) w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.
opis materiałów i rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 11 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
opis materiałów i rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 11 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych wykonawców.3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2);4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych wykonawców.5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według zapisów ujętych w załączniku nr 1 do SWZ;Uwaga! Oświadczenie w wyżej wymienionym zakresie należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
1. Wadium należy wnieść w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego - Gmina Darłowo - 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001;2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Darłowo) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.7. W formularzu oferty należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. 4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, polegających na: zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia. 3. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ projektu umowy § 14. zmiana umowy.
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
1. Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.2. Termin wykonania zamówienia: 1) w przypadku Zadania 1: 330 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, 2) w przypadku Zadania 2: 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.