2017-03-23 00:00:00 - Justyna Pacuła-Woźniak
Artykuł ze strony: https://gminadarlowo.pl/?id=21&id_news=1669
Regulamin konkursu plastycznego na kartkę wielkanocną dla świetlic działających na terenie Gminy Darłowo
Regulamin konkursu plastycznego na kartkę wielkanocną
- Organizatorem konkursu plastycznego na kartkę wielkanocną jest firma Wind Service Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gotarda 9,02-683 Warszawa, prowadząca projekt „Żyj z energią".
- Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Konkurs skierowany jest do świetlic wiejskich z terenu Gminy Darłowo, których organem zarządzającym jest Gmina Darłowo.
- Przyjmowanie prac do konkursu trwa od dnia 27 marca do 6 kwietnia 2017 roku w siedzibie Urzędu Gminy w Darłowie, p. nr 22, w godz. 10:00-14:00. W dniu 7 kwietnia 2017 roku prace zostaną spakowane i przesłane do siedziby Organizatora w celu wyłonienia zwycięzców.
- Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją treści niniejszego Regulaminu.
- W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele Organizatora Konkursu oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu
i prowadzeniu konkursu.
- Konkurs polega na dostarczeniu jednej pracy w formacie A4 (po złożeniu). Technika zrobionej pracy jest dowolna, jednakże ze względu na wysyłkę prac do Organizatora, kartki ozdobione materiałami sypkimi czy odstającymi będą wysłane na ryzyko Uczestnika konkursu.
- Każda ze świetlic może dokonać jednego zgłoszenia. Kartka konkursowa powinna być zapakowana w niezaklejoną kopertę opisaną: „Konkurs na kartkę wielkanocną”, w której powinna znajdować się także kartka z danymi świetlicy: imię i nazwisko opiekuna, telefon kontaktowy oraz adres e-mail.
- Wyłonienie zwycięzców w konkursie przeprowadzone zostanie dwuetapowo.
W terminie do 11 kwietnia 2017 roku przez specjalnie powołaną trzyosobową komisję konkursową wybranych zostanie 6 prac, które przejdą do drugiego etapu. W drugim etapie, wybrane przez komisję prace wezmą udział w głosowaniu na profilu „Żyj z energią” na portalu Facebook. Głosowanie odbędzie się pod adresem www.facebook.com/zyjzenergia/ w terminie od 12 kwietnia do 17 kwietnia 2017 roku (do godziny 23:59). Trzy prace, które otrzymają największą liczbę głosów (liczą się przyciski reakcji „lubię to” oraz „super”), zostaną nagrodzone.
- Nagrodami w konkursie jest bon do sieci sklepów DECATHLON o wartości 300 złotych dla każdej z trzech zwycięskich świetlic. Rodzaj nagrody zostanie zakupiony przez przedstawicieli nagrodzonych świetlic wg ich potrzeb.
- Zwycięzcy nagród zostaną powiadomieni w terminie 3 dni roboczych od dnia ich wyłonienia wiadomością wysłaną na adres e-mail, który został podany w trakcie rejestracji zgłoszenia.
- Nagrody w konkursie zostaną wydane organowi zarządzającemu świetlicami wiejskimi, jakim jest Gmina Darłowo w terminie do 25 kwietnia 2017 roku.
- Nagrody nie podlegają wymianie na równowartość w gotówce.
- Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej Organizatora, a także dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora.
- Konkurs nie jest sponsorowany, administrowany ani organizowany przez portal Facebook. Serwis Facebook nie ponosi odpowiedzialności za Konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a nie do portalu Facebook. Organizator zobowiązuje się solidarnie do zwolnienia portalu Facebook z odpowiedzialności wobec każdego Uczestnika Konkursu, który skieruje przeciwko portalowi Facebook roszczenie związane z niniejszym Konkursem.