REGULAMIN GMINNEGO TURNIEJU PIŁKI NOŻNEJ HALOWEJ O PUCHAR WÓJTA GMINY DARŁOWO W RAMACH III EDYCJI ZMAGAŃ SOŁECKICH 2017
REGULAMIN
GMINNEGO TURNIEJU PIŁKI NOŻNEJ HALOWEJ
O PUCHAR WÓJTA GMINY DARŁOWO
W RAMACH III EDYCJI ZMAGAŃ SOŁECKICH 2017
- Cel zawodów
Celem imprezy jest popularyzacja piłki nożnej w środowisku lokalnym. Aktywizacja środowisk lokalnych do czynnego uprawiania sportu. Upowszechnianie pozytywnych wzorów i postaw sportowych wśród dorosłych i młodzieży.
- Termin zawodów i miejsce
Turniej Piłki Nożnej odbędzie się dnia 28 stycznia 2017 r. w sali sportowej przy ZS nr 2 w Starym Jarosławiu. Planowana godzina rozpoczęcia turnieju : 9.00.
- Organizatorzy
Urząd Gminy Darłowo.
- Kategoria wiekowa
Turniej skierowany jest dla uczestników urodzonych w 2000 roku i starszych.
- Zgłoszenia
- Drużyny do turnieju należy zgłosić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 stycznia 2017 r. Zgłoszenie drużyny można dokonać drogą elektroniczną na adres email: promocja@ugdarlowo.pl oraz osobiście w Urzędzie Gminy Darłowo, pok. nr 11. Kierownik drużyny zobowiązany jest do zebrania danych osobowych całej drużyny (imiona i nazwiska, adres zamieszkania, data urodzenia).
VI. Uczestnictwo
- W zawodach mogą brać udział tylko mieszkańcy na stałe zameldowani na terenie gminy Darłowo, na terenie sołectwa, które reprezentują.
- Zespoły składają się z maksymalnie z 8 zawodników. Na boisku przebywa 5 osób (4 zawodników + bramkarz)
- W rozgrywkach wykluczony jest udział zawodników profesjonalnych, trenujących i grających czynnie w klubie sportowym zgłoszonych do rozgrywek – III liga wzwyż.
- Zabrania się dopisywania w trakcie trwania zawodów nowych zawodników.
- Czas trwania meczów i formuła turnieju zostanie ustalona w zależności od liczby zgłoszonych drużyn. Informacja o sposobie rozegrania turnieju zostanie przekazana podczas odprawy technicznej w dniu zawodów (w zależności od ilości zgłoszonych drużyn turniej zostanie rozegrany systemem pucharowym bądź grupowym).
VII. Przepisy gry
- Zespoły występują w składach pięcioosobowych + rezerwowi. (minimalna ilość zawodników przebywających na boisku wynosi cztery – w przypadku gdy w jednym meczu jednocześnie z jednej drużyny dwóch zawodników zostanie usuniętych z boiska mecz zostaje rozstrzygnięty jako walkower dla drużyny przeciwnej).
- Zawodnicy występują w strojach sportowych oraz obuwiu sportowym halowym (obuwie z jasną podeszwą – zawodnicy w nieprzepisowym obuwiu nie zostaną dopuszczeni do rozgrywek).
- W trakcie trwania spotkania zawodnicy nie mogą nosić na sobie niczego, co mogłoby zagrozić bezpieczeństwu innych graczy, zwłaszcza biżuterii i zegarków.
- Sprawy sporne rozstrzyga Sędzia Główny zawodów (Organizator).
VIII. Punktacja
- Za zwycięstwo drużynie przyznawane są 3 pkt., za remis 1 pkt., za porażkę 0 pkt.
- O kolejności miejsc w tabeli decydują kolejno:
1) wyniki bezpośrednich spotkań zainteresowanych drużyn.
2) liczba zdobytych punktów,
3) ogólny stosunek bramkowy ze wszystkich spotkań uzyskany przez drużynę,
- Drużyny za zajęte miejsca zdobywają punkty do klasyfikacji ogólnej w ramach III Edycji WSPÓŁZAWODNICTWA SOŁECTW o PUCHAR WÓJTA GMINY DARŁOWO na 2017 r.
IX. Postanowienia końcowe
- Uzyskanie zgody rodziców/ prawnych opiekunów niepełnoletnich zawodników na udział w zawodach jest w gestii kierowników drużyn.
- Kierownikiem drużyny musi być pełnoletnia osoba, sprawująca opiekę nad uczestniczącymi zawodnikami.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży, zagubienia, uszkodzenia sprzętu i odzieży.
- Organizator ubezpiecza zawodników od nieszczęśliwych wypadków oraz kontuzji poniesionych przez zawodników podczas turnieju.
- Organizator zabezpiecza obsługę medyczną zawodów.
- Przystąpienie drużyny do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu turnieju.
- Sprawy nieobjęte regulaminem rozstrzyga organizator.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie.
- Osobą odpowiedzialną za kwestie organizacyjne jest pracownik działu promocji w Urzędzie Gminy Darłowo - Emil Gawęda tel. 505 224 729.